כלי העבודה שאתם לא מכירים

Posted by & filed under כללי, קידום אתרים.

כלי עבודה לקידום אתרים וניתוח אתרים

ישנם המון היבטים לנושא של קידום אתרים ברשתות חברתיות, במנועי חיפוש ובפלטפורמות נוספות. הסוד של קידום איכותי הוא לא דווקא טכני, אלא בשילוב בין המימדים הללו. מבחינת הגולש, קידום האתר אמור להיות שקוף לחלוטין. הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים אינם צריכים להיות מודעים לניסיונות הקידום, אלא רק ליהנות מהפירות. לעומת זאת, עבור בעלי האתר הקידום הוא חלק בלתי נפרד מההצלחה. בשנים האחרונות ובעיקר בזכות התקדמות טכנולוגית מרחיקת לכת הבינו בעלי האתרים ואנשי המקצוע כי הקידום חייב להיעשות לצד שיווק. במילים אחרות, בכל מה שקשור לאינטרנט הקידום של האתר, השיווק והניתוח הן פעולות אותן יש לבצע בסינכרון מלא.

מדוע יש לנתח את האתרים הקיימים?

שיווק באינטרנט וכמובן גם קידום אתרים חייבים להיעשות לאחר ניתוח האתרים הקיימים. הניתוח עוזר לבעלי האתר להבין את היתרונות היחסיים שלו, את החסרונות מול המתחרים ואת הפרופיל של הגולשים. ישנם אתרים אשר מבצעים את הניתוח עוד לפני שהפיתוח הסתיים, לעומת אחרים אשר מקפידים לנתח את התנועה אל ומתוך האתר באופן תדיר ורצוף.

כיצד תורם אחסון האתר ללקוחות ולקידום במנועי החיפוש?

אחסון אתר בצורה נכונה יכולה גם היא לתרום לקידום ולשיווק של האתר. במידה והאתר מאוחסן בחוות שרתים מוצלחת, מבוססת ומוכרת ישנה סבירות נמוכה שהגולשים יחוו פעולות או שחלק מהשירות באתר יפסיק להיות זמין. אחסון אתר מתבצע בהתאם להיקף האתר והתנועה, כאשר המחיר גם הוא נקבע לפי החבילה. אחסון נכון של אתר נמדד בטווח הקצר והארוך ויש לעקוב אחריו על מנת לוודא כי הוא עונה על הדרישות והצרכים.

כך תדעו איזה דומיין לרכוש

עוד לפני שיווק וקידום מעשי של האתר יש לפעול גם למען רכישת דומיין. הדומיין הוא למעשה שם האתר כפי שהוא מופיע בשורת הכתובת. ישנם דומיינים עם ביקוש גבוה, בעיקר בתחומים פופולאריים, לעומת דומיינים נדירים יותר. בכל מקרה, רכישת דומיין חייבת להתבצע לאחר ייעוץ. קשה עד בלתי אפשרי להחליף את שם הדומיין לאחר שהאתר צבר גולשים ולקוחות נאמנים. עדיף מלכתחילה לבחור בדומיין אשר מצד אחד יהיה נוח עבור הגולשים, אך מצד שני ישרת את האתר גם בכל מה שקשור אל השיווק והקידום במנועי החיפוש.

רוצים לקדם את האתר? אין תחליף לייעוץ מקצועי

לסיכום, קידום אתרים ושיווק באינטרנט הם נושאים אשר חייבים להיות מופקדים בידי אנשי מקצוע בעל יכולת. ניתן לקבל טיפים כלליים על מנת להתחיל לבנות אתר אינטרנט, אך שיווק אפקטיבי הוא פונקציה של הכלים הטכניים ושל עבודה מסודרת. גם מבחינת ניתוח אתרים עדיף לא להתעצל ולהקפיד על מיפוי מלא של המתחרים המציגים אתרי אינטרנט באותו תחום. רק צעדים אלו יבטיחו אתר מוצלח, היקף גלישה רחב ואת מיצוי הפוטנציאל. 

 

4 Responses to “כלי העבודה שאתם לא מכירים”

  1. דרור

    שלום קודם כל אני חיב להגיד שזה פוסט מעולה הסברת את כל מה שצריך לדעת על כלי העבודה שאנחנו לא מכירים נהניתי מאד ולמדתי הרבה

  2. אלעד בן שמואל
  3. יוני

You must be logged in to post a comment. Log in