המרות – כך תגדילו אותן בצורה משמעותית

Posted by & filed under המרות.

המרות = כמות הגולשים שעשו בדיוק את מה שאתה רוצה שיעשו

אני לא יודע אם זה פוסט שמתאים למקצוענים שבנינו, אבל אני בהחלט מציע לכל בעל אתר אינטרנט לקרוא את הפוסט הבא שמציג בצורה פשוטה מהן המרות ואיך מגדילים את האחוז שלהן.
 

שיפור המרות לאתר אינטרנט שיפור המרות לאתר אינטרנטלכל אתר אינטרנט יש מטרה, למעשה לכל עמוד באתר שלכם צריכה להיות מטרה, ואם אין לו מטרה אז לשם מה הוא נוצר?
המטרה של רוב אתרי האינטרנט בישראל היא לייצר מכירות או לידים, חלק מהעמודים עושים זאת בצורה יותר אגרסיבית וממש מכוונים למכירה או לפנייה, חלק מהעמודים נותנים מידע חינמי ובסוף מניעים לפעולה וחלק מהעמודים (כמו עמוד זה למשל) רק רוצים לתת לכם מידע מקצועי כדי שתמשיכו ותקראו את מה שאנחנו כותבים.

היום נעסוק בהמרות הקשורות לאתרי אינטרנט של עסקים

אם יש לכם אתר אינטרנט יש שני סוגי המרות מרכזיות שיכולות לעניין אתכם:
1. המרה של פניה = Lead בשפה המקצועית, זאת אומרת שמישהו פנה אליכם או באמצעות שליחת צור קשר או התקשר אליכם.
2. קניה (במידה והאתר שלכם מציע מוצרים למכירה).

אחוז ההמרה הממוצע באינטרנט הישראלי עומד על 2% בלבד, זאת אומרת שמכל 100 גולשים שנכנסים לאתר ישראלי ממוצא שיש לו מטרת מכירה או מטרת ייצור לידים, מקבל תוצאה של 2% משמע 2 גולשים שעושים את מה שהוא רצה.
הנתון הזה מאוד מדאיג אבל הוא נספר בגלל שרוב בעלי האתרים לא יודעים איך לשפר את ההמרות של אתר האינטרנט שלהם.

למה האתר שלי לא ממיר?

זאת השאלה הכי גדולה שרוב בעלי העסקים בעלי האתרים בישראל שואלים את עצמם, הם משקיעים אלפי שקלים בפרסום אבל התמורה מהאינטרנט נמוכה מאוד, האם זה נכון לחשוב כך או שמוטב לעשות בדק בית?
אתר שלא מגיע ל 5% המרה הוא אתר מייאש מאוד, שלא עושה את העבודה שלו בצורה טובה. כאשר אנו מדברים על המרות בגובה 5% אנחנו מציבים יעד – על כל 100 גולשים רלוונטים שנכנסו לאתר שלי אני רוצה לקבל 5 פניות (לידים) שיתעניינו במוצר או בשירות שלי.
אם לא הגענו ל 5% אנחנו צריכים לבדוק מה הסיבה.

מבדק המרות לאתר אינטרנט

דרגו את מידת הנכונות של הטענות הבאות ביחס לאתר האינטרנט שלכם, לאחר הדירוג עקבו אחר ההוראות בהתאם לתוצאות (סמנו ליד כל שאלה את המספר המתאים בין אחת לחמש 1 – לא נכון כלל, 5-נכון מאוד)

1. ניתן לראות את מספר הטלפון שלי בכל עמודי האתר בצורה ברורה ובולטת (1 – לא נכון כלל, 2 – כמעט לא נכון | 3 – נכון במידה בינונית | 4 – נכון | 5 – נכון מאוד)
2. הגולש  יכול להשאיר פרטים לחזרה בכל אחד מהעמודים באתר (1 – לא נכון כלל, 2 – כמעט לא נכון | 3 – נכון במידה בינונית | 4 – נכון | 5 – נכון מאוד)
3. מספר הטלפון שמופיע באתר שלי הוא מספר קווי (לא נייד)  והוא מופיע בכל עמודי האתר (1 – לא נכון כלל, 2 – כמעט לא נכון | 3 – נכון במידה בינונית | 4 – נכון | 5 – נכון מאוד)
4. יש באתר שלי כתובת למשלוח דואר (1 – לא נכון כלל, 2 – כמעט לא נכון | 3 – נכון במידה בינונית | 4 – נכון | 5 – נכון מאוד)
5. בטופס צור קשר הגולש לא חייב למלא יותר מ -2 שדות (שם וטלפון לדוגמא) (1 – לא נכון כלל, 2 – כמעט לא נכון | 3 – נכון במידה בינונית | 4 – נכון | 5 – נכון מאוד)

בכדי שההמרות של אתר האינטרנט שלך ישתפרו בצורה משמעותית נעבור סעיף סעיף:
1. האם ניתן לראות את מספר הטלפון של העסק שלך בצורה ברורה ובולטת בכל עמודי האתר? זה חשוב מאוד שיופיע הטלפון בצורה גדולה וברורה בכל עמוד. כך שהגולש לא יהיה חייב להכנס לעמוד מסויים בו מופיע הטלפון.
2. ישנם גולשים שלא רוצים להתקשר אליכם, הם רוצים שאתם תתקשרו אליהם, לכן חשוב לאפשר לגולשים ליצור איתכם קשר באמצעות טופס מקוון באתר האינטרנט שלכם, חשוב שהטופס יופיע בכל אחד מהעמודים של האתר ויכיל מקסימום 2 שדות חובה, החובה היא שם וטלפון, מעבר לזה תוכלו לשאול לאחר שתיצרו איתו קשר.
3. בהרבה אתרים שעוסקים במכירות דרך האינטרנט מופיע מספר פלאפון ולא מספר טלפון משהו כמו :"לשירות לקוחות : 054-XXXXXXX" נסו להיות במקום הגולש, האם הייתם משאירים את פרטי כרטיס האשראי שלכם באתר ששירות הלקוחות שלו עונה לכם בנייד? האם זה משדר אמינות? התשובה היא לא, גולשים מזהים שיש מספר פלאפון וישר חודשים באמינות האתר מה שמוביל לאחוז המרה נמוך מאוד. זה נראה חובבני.
4. חשוב מאוד לכלול באתר כתובת למשלוח דואר, אין בעיה שזה יהיה תא דואר אבל שיהיה משהו, שהגולשים ירגישו שיש למי לפנות. למרות שב 99% מהפעמים אף אחד לא ישלח לכם דואר, זה יתן תחושה של ביטחון שיש מישהו רציני מאחורי האתר שלכם.
5. הגולש שרוצה לפנות אליכם לא רוצה למלא טופס של משכנתא, אם תתנו לו למלא טופס צור קשר שמחייב אותו למלא : שם , טלפון, מייל, תאריך לידה, מין, במה הוא מתעניין והאם הוא מסכים לתנאי השימוש – כנראה שאחוז ההמרה שלכם ישאף ל – 0%. אתם רוצים לקבל פניות מהאתר? תקלו על הגולשים, תבקשו שם וטלפון ואת שאר הפרטים תקבלו כאשר תיצרו איתם קשר.

אצלנו בחברה, לאחר ניתוח מעמיק ובדיקה של אלפי אתרים, כניסה לפרטים והתמדה, אנו עומדים היום על אחוז המרה של 25% מה שאומר שהפרסום של הלקוחות שלנו עולה להם הרבה פחות מאשר אם הם היו עושים זאת לבד.
עם הרבה בדיקה והשקעה, אפשר לחסוך אלפי שקלים בחודש על פרסום אתרים על ידי הגדלת אחוז ההמרות.

יש לכם רעיונות נוספים? טיפים ועצות איך להגדיל את אחוז ההמרות באתרי אינטרנט? נשמח לשמוע בתגובות וכמובן לעדכן את הפוסט לטובת כולם.
הרבה הצלחה והתקדמות עם האתר שמביא הרבה המרות.

 

You must be logged in to post a comment. Log in