חשיבות ניהול אתרים מקצועי לקידום האתר

Posted by & filed under כללי, ניתוח אתרים, קידום אתרים.

 שימוש באנשי מקצוע מנוסים לניהול ושיווק אתר האינטרנט של העסק עוזר רבות לקבלת תוצאות 
טובות ואיכותיות יותר בקידום האתר. 

מגוון הנושאים להם נדרשים בעלי האתרים לצורך הפעילות האינטרנטית, הנו נרחב ומצריך התעדכנות ותהליך למידה רצוף ומעמיק. 

ישנם מגוון נרחב של נושאים הנדרשים לצורך הפעילות בתחום:


•    יצירת והזנת תכנים: ממשקי אתרים והזנת תכנים באמצעותם, כתיבת תכנים ומאמרים איכותיים, שכתוב ועריכת תכנים, התאמת התכנים למנועי החיפוש השונים. יכולות גרפיות כולל העלאה ועריכה של תמונות וסרטוני וידאו. 
•    הבנה במדיה חברתית ותפעולה: ניהול של מספר מדיות חברתיות כגון פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, לינקדין ועוד העלאת תכנים התואמים את קהל היעד והערוץ הרלוונטי. לדוגמא באינסטגרם אפשר להעלות רק ויזואלים, קהל היעד שם הנו צעיר יחסית ומדבר ומגיב בשפה מסוימת. 
•    אחסון ותחזוקת האתר: ניהול נכון של הדומיינים, שרתי אחסון מהירים בעלי פאנל ניהול מתקדם גיבויים למידע באתר ואבטחת האתר כולל ניהול משתמשים ובעלי גישה לאתר. 
•    ניתוח תנועת והתנהגות גולשים: הטמעת כלים כמו גוגל אנליטיקס, ,heatmap יצירת דוחות מידע וניתוח, הפקת מסקנות ויצירת תהליכים לשיפור התוצאות. 

ניהול אתרים מקצועי והקפדה על ביצוע תהליכים מובנים ומושכלים עוזרת לפעולת קידום ושיווק האתר ומביאה לתוצאות טובות יותר:

 
•    על ידי תחזוקה טובה האתר יעלה מהר יותר ויגיב בצורה חלקה, סריקת הדפים על ידי מנועי החיפוש תתבצע בצורה תקינה ומהירה ובכך יתקבלו דירוגים טובים יותר בתוצאות החיפוש. 
•    על ידי ניתוח התהליכים נוכל להבין טוב יותר את מקורות הטרפיק, לאפיין את איכותם, לעקוב אחר ביצוע יעדים באתר שאנחנו מזהים כחשובים בשבילנו ולסנכרן אותם עם ערוצי הקידום והשיווק השונים לצורך ניתוח הנתונים, הסקת מסקנות וביצוע אופרטיבי של התובנות. 
•    על ידי שימוש בדוחות ובנתונים שמצטברים במערכות המידע נוכל לבנות רשימות רימרקטינג ( שיווק  מחדש ) חכמות לפי אפיונים שנבצע לקהל היעד. 
•    שימוש בדוחות מעקב סטטיסטיים עוזרים לקבוע ולעמוד ביעדים הרלוונטיים ומשמשים לניתוח וייעול דפי התוכן שאליהם מופנים הגולשים ובכך לשפר את נתוני ההמרות והיעדים של האתר. 
•    חיבור גוגל אדוורדס לגוגל אנליטיקס מאפשר ניתוח מתקדם של נתוני הקמפיין ומאפשר בדיקה מעמיקה כדי למקסם את תוצאות הפרסום, ניתוח הגולשים המגיעים מאפיק קידום זה והשוואתם לגולשים מערוצים אחרים.
•    חיבור גוגל וובמאסטר לגוגל אנליטיקס מאפשר לבצע ניתוח יסודי של הקידום האורגני באתר 
,איכות הקהל המגיע מאפיק זה והבאתו לביצוע היעדים אשר נרצה שיבצע. 

 

 

You must be logged in to post a comment. Log in