מסקנות קידום אתרים תחילת 2014

Posted by & filed under המרות, מידע כללי, קידום אתרים.

קידום אתרים זה לא מה שהיה פעם – היום בניגוד לדעה הרווחת של מאות בעלי עסקים שדיברתי איתם – לא ניתן להעריך תקופת קידום אתרים אורגנית, מקדמי אתרים הפכו להיות מסורסים והם לא יכולים אפילו לתת יעד מוערך שהם מאמינים בו.

הדברים שבטוח עושים טוב לאתר שלך

מה שכן חשוב זה להיות ממוקדים בו הוא הסטטיסטיקה של התנהגות הגולשים באתר, בסופו של יום זה מה שמעניין את גוגל.
איך הגולשים זורמים באתר, האם הם עושים דברים שאנחנו מצפים מהם לעשות והאם זה מתאים למטרות הביקור שלהם – כך גוגל בנתה את מנוע החיפוש המוביל בעולם.

תוכן איכותי – כבעבר תוכן הוא בהחלט מרכיב עיקרי במיקום האורגני, הקפדה על תוכן איכותי בכמות שעולה על הכמות הממוצעת בנישה וחומר איכותי וחדשני – רק תעשה לכם טוב.

תיקונים – מצאתם בעיות בגלישה, אחוז נטישה גבוה מעמוד שלא אמור להיות כזה וכד' – חייבים לתקן ולשפר כל הזמן.

כל שלושת הדברים האלה הם הקידום אתרים החדש – ויש עוד דובדבן בכל הסיפור – אם תעשו את זה הפרסום שלכם ב GOOGLE ADWORDS יהיה הרבה יותר אפקטיבי, כנ"ל לגבי כל שאר מסעות הפרסום.

מה בטוח לא עובד?

קידום אתרים ישן בא לידי ביטוי ב:
1. החלפת קישורים עם אתרים שלא שווים כלום.
2. דחיסת מילות מפתח לקישור, אני מקדם אתר של אופניים חשמליים אז תמיד הקישור יהיה "אופניים חשמליים" – זה רע ולא רק שזה לא עובד זה מזיק.
3. כל דבר שנחשב למניפולציה על מנוע החיפוש.

אם שמתם לב, הדברי שגוגל רוצה לראות הם דברים אמיתיים – שיפור באתר, התחשבות בגולש בא לידי ביטוי בתיקונים והתאמות וברענון תוכן ועדכניות, קישורים יכולים להועיל אם הם באמת תורמים לגולשים.
חשוב לשים לב לדברים הללו, היום קידום אתרים זה לא מה שהיה בשנת 2010 – 2012 – היום כללי המשחק שונים.

עסק קטן? תזהר!

קידום אתרים אורגני לא מתאים לעסקים קטנים ב 85% מהמקרים – הסיבה היא שהחזר ההשקעה הוא לרוב שלילי בשנה הראשונה. זאת אומרת שאם תשקיעו 20,000 ש"ח אצל חברה רצינית בשנה, ההחזר הוא ממוצע של 20% – 70% מה שאומר שתפסידו כסף וזה לא בריא לעסק קטן.
אז מה עושים? פרסום! רבותיי פרסום! הפרסום בגוגל עובד, לרוב אם עושים את זה נכון החזר ההשקעה נע בין 150% – 600% וזה קורה מיד, החשיפה היא מאוד קטנה  וגם חשוב להשקיע בחודש אחד סכום שהגובה שלו עובר את העמלה של מי שעושה לכם את הקמפיין לפחות פי 5, הסיבה היא שזה משנה את החזר ההשקעה בצורה משמעותית כאשר מרבית המשאבים מושקעים בתקציב פרסום ולא בתקציב ניהול.

שיהיה המון בהצלחה! אשמח לשאלות!

You must be logged in to post a comment. Log in