קידום אתרים לעסקים

Posted by & filed under קידום אתרים.

אחד הדברים היותר לא פשוטים לעסק המעוניין להתקדם בגוגל הוא כל מה שקשור לבחירת חברת הקידום, הסיבה לכך היא ברורה, היום השוק מלא בהיצע של חברות קידום כאשר רבות מהן עונות על שתי הגדרות ברורות.

1. חברות לא אמינות – כאשר אנחנו מדברים על חברת קידום אתרים לא אמינה, מדובר באנשים מקצועיים שיודעים את העבודה אבל בשביל בצע כסף מכניסים כמות גדולה של לקוחות (כמה שיותר יותר טוב) ופשוט לא מספקת את המוצר האיכותי, חברות כאלה ניתן לזהות בצורה פשוטה על פי כמה פרמטרים:

  • ירידה משמעותית ממחיר המקור – אם אמרו לכם שקידום אתרים עולה לצורך העניין 1800 שקלים וירדו איתכם ל – 800 שקלים רק כדי שתסגרו, תדעו שמדובר כנראה בסוג של חברה שלא יכולה לספק לכם מוצר איכותי, כנראה שמדובר בחברה לא אמינה.
  • כמות לקוחות רבים ביחס לכמות עובדים – אם יש לחברה 3 עובדים ו 200 לקוחות קידום פעילים יחס כוח העבודה לכמות הלקוחות לא טוב ולכן מומלץ שלא לעבוד עם חברה כזו, יחס עובדים \ לקוחות צריך להיות 1 \ 15 מקסימום, זאת אומרת על כל עובד מקסימים 15 קידומים.

2. חברות לא מקצועיות – בנישת קידום אתרים יש למעלה מ 4000 מקדמים שונים, מתוכם לפחות 3000 פשוט לא יודעים את העבודה בצורה מקצועית, במידה ותקבלו אפילו דוגמאות לתוצאות יהיה מדובר בתוצאות על תחומים קלים במיוחד לקידום שבהם שיחק להם המזל, את הלא מקצועיים ניתן לזהות באמצעות כמה דרכים.

  • מחיר ראשוני זול ביחס לשוק – אם כל הצעות המחיר שקיבלתם הם סביב ה 1500 שקלים ואילו פתאום צץ מקדם שמוכן לעשות קידום אתרים ב 500 שקלים, זה אמור להדליק לכם נורה אדומה ביחס לרמת הקידום שתקבלו. תוכלו ללמוד עוד על קידום אתרים בזול אם באמת תרצו לדעת על מה מדובר.
  • כדי לבחור חברה צריך לשמוע מה היא יכולה להציע, כאשר תשמעו כמה חברות תבינו את מרכיבי הקידום ומה בעצם עושים עבור האתר שלכם, מקדם אתרים לא מקצועי לא יתנסח באותה צורה ושיטת עבודה ובכך יאפשר לכם להבין בצורה מאוד גלויה שהוא פשוט לא מבין על מה הוא מדבר.
  • הבטחות מוגזמות – אם מישהו מבטיח לכם להיות במקום כלשהו תוך זמן כלשהו מומלץ מראש לפסול אותו, אין אדם אחד ששולט בגוגל או במיקומים של אתרים שם, גוגל גם רושמת את זה באופן רשמי ומזהירה ממקדמי אתרים שמבטיחים מיקום מסויים בתוצאות החיפוש שלה. תזהרו מאלה שמתחייבים זה סימן לאדם לא מקצועי או לנוכל.

בחירת אפיק הקידום

הרבה מתבלבלים בין קידום אורגני וקידום ממומן, אסביר זאת בקצרה ואגש ישר לעניין.
קידום אתרים ממומן, הוא בעצם פרסום לכל דבר – אתם משלמים עבור כל כניסה לאתר שלכם לגוגל, התוצאות הן מיידיות וניתן לראות את האתר תוך חצי שעה כבר מופיעה בחלק המיועד למודעות ממומנות.
קידום אתרים אורגני, זאת בעצם השקעה – כאשר מקדמים את האתר שלכם כמה חודשים טובים או לעיתים שנים, הוא מגיע לעמוד הראשון בגוגל ומקבל כניסות טבעיות, אורגניות, בכך הוא מאפשר לכם להנות מאין סוף פרסום במשך כל שעות היממה.
בתחומים בעלי נפח חיפושים גדול (1000 בחודש+) על הביטויים המרכזיים הקשורים לתחום העיסוק שלכם, מומלץ לעשות קידום אתרים אורגני, מכיוון שתשלום על כל קליק, יעלה לכם הרבה מאוד כסף.
בתחומים בעלי נפחי חיפוש נמוכים מומלץ לרוב לעשות קידום אתרים ממומן, שבסופו של דבר יעלה לכם הרבה פחות מקידום אורגני כי נפח החיפושים לא מספיק רחב בכדי שתשלום על כל קליק, יעלה על מחיר של קידום אורגני.

רוצים ללמוד עוד?

קראו על קידום אתרים אורגני באתר הבית של webresult.co.il

קראו על קידום אתרים ממומן באתר הבית של webresult.co.il

קראו על אופטימיזציית מנועי חיפוש (seo) באתר של google.com

במאמר של גוגל תלמדו איך להמנע מספקי שירותי קידום אתרים לא אמינים.

You must be logged in to post a comment. Log in