5 טעויות נפוצות בקידום אתרים

Posted by & filed under קידום אתרים.

היום אדבר על טעויות נפוצות בקידום אתרים – הפוסט הזה יהיה קצר וממוקד מאוד ובו אעלה כמה טעויות שגוזלות זמן רב ועושות יותר נזק מתועלת בכל מהלך הקידום.

1. ריבוי אנקורים – כבר עם יציאת עדכון הפינגווין הראשון, מרבית האתרים שקיבלו קישורים עם מילת מפתח בטקסט העוגן של הקישור – קיבלו דירוג חלש או שלילי. זאת אומרת שאם אנחנו מקדמים אתר בנושא קידום אתרים, אנחנו לא נרצה שמרבית הקישורים שלו יהיו עם הביטוי "קידום אתרים" מכיוון שזה לא טבעי וגוגל בקלות רבה מבין שמדובר במניפולציה.

2. קישורי פוטר עם מאות ואלפי עמודים – רק יכולים להסב נזק ברוב המקרים, אין באמת תועלת לקישור רוחבי לאורך כל האתר. מספיק קישור אחד איכותי מעמוד משמעותי על מנת להינות מהאפקטיביות המירבית של הקישור.

3. קישור עם מגוון מילות מפתח מוגבל – בדומה לסעיף הראשון, יש מקדמי אתרים טיפה יותר מתוחכמים שבמקום לתת קישור עם אנקור קבוע בוחרים 4 אנקורים משתנים ומקשרים רק איתם – שוב פעולה לא טבעית שלא מניבה תוצאות.

4. קישור לעמוד הבית בלבד – כאשר אתר מקבל קישורים רק לעמוד הבית – מדובר בפעולה לא טבעית שלא קורת במקרים רגילים. אתרים עם תוכן איכותי מקבלים קישורים למגוון עמודים באתר ולא רק לעמוד הבית.

5. ניסיון לקדם מספר ביטויים על אותו העמוד – עמוד באתר צריך לתת את כל המענה והמידע המקצועי על אותו נושא, קשה מאוד יהיה לקדם על אותו עמוד גם את הביטוי "קידום אתרים" וגם את הביטוי "פרסום בגוגל". שווה מאוד לפצל את התוכן לשני עמודים איכותיים, שנותנים כל אחד מענה כמה שיותר מקיף בתחומו ולקשר אליהם ממקומות שבאמת זקוקים לקישור הזה.

הקפדה על כל הכללים הללו – תעזור לכם לחסוך זמן יקר בקידום אתרים, לספק את התוכן האיכותי הדרוש לאתר בכדי להתקדם ולתת פחות עבודה ויותר תוצאות. בעבר יצא לי לראות לא פעם מקדמי אתרים שמשקיעים שעות בהפצה אין סופית של מאמרים משוכפלים או מסובבים למיניהם במגוון גדול של אתרים עם ביטויי מפתח זהים אחד לאחד. המקסימום שמקבלים מזה זא מערבולת חושים בריקוד גוגל ולא יותר מזה.

בהצלחה!

You must be logged in to post a comment. Log in